Využívanie služby DEPO v systéme Shoptet na odosielania a doručovanie zásielok je skutočne jednoduché a pre konečného zákazníka veľmi výhodné. Nakoľko veľa výdajných bodov má otváracie hodiny už od 5:00 až do 21:00. Výdajné body sa z veľkej miery nachádzajú v rôznych obchodných centrách, supermarketoch a hypermarketoch, čo garantuje pohodlné parkovanie a stabilné otváracie hodiny.
Základné vlastnosti DEPO
Zákazníci si zásielky vyzdvihnú v obchodoch, ktoré bežne navštevujú – čím sa eliminuje počet vratiek. DEPO ponúka aj možnosť vyberania zásielok v Alzaboxoch 24 hodín denne.
Ako to funguje?
Zákazníci si pri výbere doručenia zásielky zvolia službu DEPO. Následne si vyberú odberné miesto v ktorom si svoju zásielku vyzdvihnú. Pri odovzdaní zásielky na centrálu v Bratislave je DEPO schopné doručiť váš balík v rámci Bratislavy ešte v ten deň. Doručenie vrámci Slovenska je spravidla v priebehu nasledujúceho dňa.
Prečo si vybrať tento doplnok?
Využívanie služby DEPO je jednoduché a môže ušetriť veľa času a financií, vďaka širokej sieti vyše 800 odberných miest po celom Slovensku. Otváracie hodiny výdajných bodov už od 5:00-21:00. Rýchle a bezproblémové prevzatie zásielky (zásielku môže prevziať aj iná osoba na základe verifikačného kódu). Na služby DEPO netreba čakať, ani stáť v dlhých radoch. Práve naopak, zásielka čaká na zákazníka, to je podstatou filozofie služby DEPO. Zásielku je v úschove pre zákazníka až 7 kalendárnych dní. Zákazníci však môžu využiť aj možnosť adresného posielania prostredníctvom kuriéra služby DEPO.
Ako doplnok inštalovať?
Po zaregistrovaní sa na stránke DEPO.sk obdržíte prihlasovacie údaje do admin systému, ktoré vložíte do príslušného formulára v administrácii e-shopu. Môžete si vybrať stav objednávky, ktorý sa v Shoptete nastaví po označení objednávky v systéme DEPO ako „Odoslaná“. Po uložení sú systémy ihneď prepojené.
Aké ďalšie benefity doplnok ponúka?
Automatická aktualizácia stavu objednávky v Shoptete: pri inštalácii doplnku je možné vybrať stav objednávky, ktorý sa v Shoptete nastaví po označení objednávky v systéme DEPO ako „Odoslaná“.
Automatické prenesenie sledovacieho čísla zásielky do Shoptetu: sledovacie číslo zásielky sa prenesie do Shoptetu spolu so sledovacím linkom, pomocou ktorého si zákazník vie sledovať presný stav svojej zásielky na webstránke depo.sk
Tlač adresných štítkov priamo z administrácie Shoptetu: z administrácie Shoptetu je možné tlačiť štítky k neodoslaným objednávkam jednotlivo alebo viacero naraz.